کلافگی سردار آزمون از وقت‌کشی‌های پیاپی بازیکنان آگسبورگ یاد و خاطره حرکت تاریخی عابدزاده در پرسپولیس را زنده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به صندوق توسعه ملی مجوز دادند از منابع مالی خود برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت سرمایه‌گذاری یا تسهیلات‌دهی اقدام کند.
فیلیپه کوتینیو از قطر و عربستان پیشنهاد دارد و انتقال او کمک مالی بزرگی برای بارسلونا نیز خواهد بود.
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
سیل اخیر جاده چالوس اهمیت توجه کردن به هشدارهای هواشناسی برای کاهش تلفات مالی و جانی در حوادث طبیعی را نشان داد اما چه عواملی باعث بی توجهی مردم و مسئولین به این هشدارها می‌شود؟
دولت موظف است ازطریق ایجاد خط اعتباری مستقل یا طرح وتصویب در بودجه سنواتی اعتبارات مورد نیاز اعلامی شورای قیمت‌گذاری را در قالب تسهیلات بانکی برای خریدتضمینی محصولات اساسی کشاورزی تامین کند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهور بایدن کاملا متعهد است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و همان‌طور که بار‌ها گفته‌ایم ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. اما در حال حاضر چیزی برای اعلام یا به اشتراک گذاشتن در این زمینه نداریم.
الهام رمضانی گفت: برای صعود به قله ۸۰۰۰ متری لیستی از تجهیزات لازم است که در ایران به شکل محدود آن‌ها را داریم. لباس سایزم را در ایران پیدا نکردم و از نپال خریدم. در واقع در ایران هم تجهیزات داریم، اما خیلی گران‌تر است و گاهی نسبت به اصلی یا قلابی بودن آن اطمینان نداریم. کوهنوردان خیلی خوبی داریم و اگر امکانات مالی فراهم بود مطمئنم در دنیای کوهنوردی حرفی برای گفتن داشتیم.
ذینفعانی در این مسیر وجود دارد که اجازه شفافیت، اصلاح ساختار و حضور بخش خصوصی را نمی‌دهند. می‌توان واژه سرمایه‌گذاری رفاقتی را در قالب سرمایه‌داری مالی که از سوی بانک‌های کشور در اقتصاد ایران سیطره انداخته، مورد تعریف قرار داد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی وجود داشته باشد خدمات و یا محصول با کیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
قهرمان المپیک توکیو گفت: ما اگر بهترین تیرانداز هم باشیم اما اعزام نشویم و یا تعداد اعزام‌های کمی داشته باشیم، قطعاً با مشکل مواجه خواهیم شد.
رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران گفت: سازندگان اعلام آمادگی کردند که منابع مالی طرح‌ها را به صورت مشارکت تأمین و در قبال آن به صورت تهاتر زمین یا واحد مسکونی دریافت کنند.
بازگشت کاوه رضایی به لیست استقلال در ادامه فصل از لحاظ مالی نیز به سود آبی‌ها خواهد بود‌.
موندودپورتیوو امروز نوشت که سرخیو بوسکتس در مذاکراتش با اینتر میامی به نتیجه نرسیده و برخلاف قرار قبلی با مسی به این باشگاه نخواهد رفت.
شهردار تهران گفت: ۹۹درصد از منابع مالی شهرداری تهران در سال گذشته بدون فروش تراکم یا قرض محقق شد.
سرمربی تیم استقلال بعد از بازی با مس رفسنجان گلایه خود از مشکلات مالی باشگاه را بیان کرد.
در شرایطی که وزارت ورزش یا هدف بهبود شرایط استقلال دست به تغییرات مدیریتی زد، درباره وضعیت قرمز این روزهای آبی ها سکوت کرده است.
ائتلاف پاکاتان هاراپان (PH) انور ابراهیم بیشترین کرسی‌ها را در انتخابات به دست آورد، اما هیچ حزب یا ائتلافی اکثریت ۱۱۲ کرسی پارلمان که برای تشکیل دولت لازم بود، بدست نیاورد.
در رابطه با خسارت تاخیر تادیه که درکنارمسئله اصلی دادخواست های با موضوع مالی مطرح می شود، اخیرا قضات از معاونت حقوقی قوه قضائیه استعلامی پیرامون هزینه دادرسی خسارت تاخیر تادیه مطرح کردند.
عباس عبدی گفت: فراموش نکنید که تقریبا قریب به اتفاق فساد‌هایی که در ایران رخ می‌دهد، یا از بانک‌ها آغاز می‌شود یا به بانک ختم می‌شود. علت اصلی نیز قیمت‌گذاری پول یا همان نرخ بهره است. مثل همه قیمت‌گذاری‌ها منشا فساد است.
راه های فرار دریافت مالیات و عوارض آزادراه توسط حاکمیت به فوریت بسته می شود اما جایی که مسئله درآمد مالی دولت، محور نیست و مسئله اصلی حفاظت از داده های مردمی است، دغدغه ای وجود ندارد.
مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید باشگاه تراکتور برگزار شد.
به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان، با حضور ۳۱۳ نفر از فرزندان کارکنان گروه خودروسازی سایپا سرود "سلام فرمانده" به صورت جمع خوانی در حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا در شرکت زامیاد اجرا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ